top of page

Orangebuddies - Seniorenvoordeelpas

Mediatype: Online

Client: Orangebuddies 

Director: Björn Zwagerman

Cast Peter Faber

Seniorenvoordeelpas is dé website voor senioren die graag leuke dingen ondernemen en blij worden van korting. 

Echter had de pas een slechte naam ontwikkeld bij de doelgroep door jaren van wanbeleid.

Nu met nieuwe eigenaren werd er een doorstart gemaakt en moest er gesleuteld worden aan het imago.

20220812_OB_Seniorenvoordeelpas_Promo_main.00_00_20_01.Still005.jpg

Oplossing

Als je dat vertrouwen zelf niet hebt, dan moet je die lenen van iemand die dat vertrouwen wel heeft.

Daarom kwamen wij met het idee om een persoon te koppelen aan het merk die de doelgroep zou herkennen en aanspreken.

Een bekend persoon die het gevoel van vertrouwen zou oproepen bij de doelgroep en zo ook het gevoel van vertrouwen zou terug winnen voor het merk.

20220812_OB_Seniorenvoordeelpas_Promo_main.00_00_54_10.jpg
"Een herkenbaar gezicht die vertrouwen opwekt
bij de gewenste doelgroep."
Screenshot 2022-08-18 at 15.06.31.png
Zo gezegd zo gedaan en vonden wij Peter Faber.
Een gezicht die velen uit de doelgroep zeker herkennen en ook zien als een vriendelijke man. Het perfecte gezicht voor de nieuwe lancering campagne van de Seniorenvoordeelpas.
In de campagne legt Peter simpelweg uit hoe de pas werkt en waarom het een goed idee is om zelf ook lid te worden van de pas. Peter was zelfs zo enthousiast over de pas, dat hij zelf ter plekke lid werd.

"Word lid,

ik ben het ook"

Peter Faber

20220812_OB_Seniorenvoordeelpas_Promo_main.00_00_33_00.Still002.jpg
bottom of page